Dostava – Način dostave izberete sami ob naročilu. Za nas pakete dostavljata GLS in DPD, ki večino paketov dostavijo že naslednji delovni dan (če je artikel na zalogi) po obvestilu o odpremi. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na vaši najbližji pošti ali GLS paketomatu.
Artikli gredo na pot v najkrajšem možnem času. Prav tako pa lahko artikle prevzamete v eni izmed naših poslovalnic – v Škofji Loki in na Jesenicah.
Ker dostavna služba artikle dostavlja znotraj delovnega časa DPD ali GLS (in obhodnega časa kurirja določenega območja), se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov.
Dobavni roki
O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko e-pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite. V tem primeru bomo artikel odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim.
Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri GLS ali DPD dostavni službi. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) slikate ter pošljete na njihov naslov ali na naš info@aro.si, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 8 dni od prevzema pošiljke. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na DPD ali GLS dostavno službo poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj dostavno službo bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.