Zbiraj in unovči točke zvestobe ob vsakem nakupu PREBERI VEČ >>

Brezplačna dostava nad 39€

0
0

Košarica

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine Aro so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) https://www.uradni-list.si/glasilo-uradni-list-rs/vsebina?urlid=201178&stevilka=3297  , Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) http://pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=ZAKO3906#  ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1)http://pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=ZAKO6405  , s priporočili trgovinske zbornice in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje..
S spletno trgovino Aro (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja podjetje Aro d.o.o. Spodnji trg 36 4220 Škofja loka, matična številka: 5578060000, davčna številka: SI94499519, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali Aro)).

Vpisan v AJPES ( številka vpisa 47.910 Trgovina na drobno po pošti ali internetu ), včlanjeni v trgovinsko zbornico ter zavezanci za DDV.
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Aro, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med podjetjem Aro in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnih mestih podjetja Aro d.o.o.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

Opredelitev pojmov

  • ponudnik je ARO d.o.o.- Spletna trgovina www.aro.si, Spodnji trg 36, 4220 Škofja Loka
  • uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini
  • spletna prodajalna je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku

Dostopnost informacij
Podjetje Aro se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:
podatke o podjetju Aro (ime in sedež podjetja, matična številka),
kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
bistvene lastnosti artiklov
dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
način plačila in dostave

rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Piškotki

Naša spletna stran uporablja piškotke. Piškotki so majhne datoteke, ki jih naložimo na vaš računalnik. Tako vas lahko prepoznamo, ko se vrnete na našo stran. Uporabljamo naslednje piškotke: 

  • Piškotek 1: Z njim beležimo statistiko obiska in uporabe strani.
  • Piškotek 2: Z njim si zapomnimo vašo prijavo.
  • Piškotek 3: Z njim si beležimo, katera predloga strani je trenutno aktivna.
  • Piškotek 4: Z njim beležimo status prikazovalnika slik na vstopni strani.

Podatkov, zbranih s pomočjo piškotkov, ne bomo posredovali tretjim osebam.

Prijava

Ob registraciji v spletno prodajalno obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki si ga izbere sam ter geslo, ki ga prav tako izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne prodajalne www.aro.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  • dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
  • način plačila in dostave
  • časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
  • pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

Vrste uporabnikov
Z enkratnim vpisom v spletno trgovino Aro prek elektronske pošte postane obiskovalec gost podjetja Aro, s potrjeno registracijo v spletno trgovino Aro pa postane član podjetja Aro. Tako gost kot član podjetja Aro (v nadaljevanju tudi uporabnik) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini Aro.
Obiskovalec lahko registracijo za člana podjetja Aro opravi prek spleta.
Ob registraciji v spletno trgovino kot član podjetja Aro pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana podjetja Aro nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.
Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.
Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na info@aro.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.
Nakup določenih artiklov, ki so na zalogi na posameznem prevzemnem mestu Aro d.o.o., je mogoč tudi brez vpisa v spletno trgovino Aro.
V kolikor ste državljan drugih držav Evropske unije in brez slovenske kontaktne telefonske številke, vas prosimo, da nas za oddajo naročila kontaktirate na telefon 003864 51 20 838.

In case you do not possess Slovenian citizenship, but you are a citizen of European Union without a Slovenian phone number, you can call our contact number 003864 51 20 838 to assist you with your order processing.

Veljavnost ponudbe in cene

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene vključujejo DDV. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

Postopek nakupa

Naročanje poteka prek interneta 24 ur na dan, vse dni v letu.

Iskanje po kategorijah in podkategorijah 

  1. Korak: Izdelki v spletni trgovini www.aro.si so razvrščeni v kategorije (in/ali njim pripadajoče podkategorije). Ko se odločite za eno od kategorij se z miškinim kurzorjem postavite na izbrano kategorijo
  2. Korak: Po kliku na določeno kategorijo se avtomatsko prikažejo vse možne podkategorije (ali pa le izdelki), poleg tega pa se v vsebinskem oknu strani prikažejo vse podkategorije s skupinami izdelkov v tej podkategoriji in vam omogoča izbiranje med njimi. Ko izberete eno izmed teh podkategorij, in postavite kurzor (dlan z iztegnjenim kazalcem) na izbrano podkategorijo,
  3. Korak: se vam avtomatsko odpre nova podkategorija, ki vam omogočajo izbiranje med različnimi proizvajalci ali modeli. Ko se s kurzorjem postavite na izbranega proizvajalca (ali model),
  4. Korak: se vam prikažejo izdelki tega modela in cene. Kliknite na izbran artikel. Pokaže se vam velja slika in ostale možne slike, ki si jih lahko s klikom povečate. S pomikom strani še nekoliko navzdol in s klikanjem na zavihke, pridete do podatkov o izbranem izdelku (daljši opis, materiali, vzdrževanje itd).

Iskanje po ključni besedi v iskalniku

Še hitrejši način dostopa do želenega izdelka je z uporabo iskalnika, ki se nahaja desno zgoraj. V iskalno polje vpišite ključno besedo (na primer obesek za pse) in kliknite.

Izbiranje proizvodov v akciji

Če si želite ogledati podatke in kupiti artikle v akcji, je enostaven in najhitrejši postopek, če kliknete na sliko izbranega artikla.

Nakup izdelka

Kupoprodajna pogodba med podjetjem Aro in kupcem je v spletni trgovini Aro sklenjena v trenutku, ko podjetje Aro kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za podjetje Aro kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja Aro in je kupcem dostopna v njihovem računu ( desno zgoraj je povezava - MOJ RAČUN)

Na strani, kjer je tudi opis, boste tudi seznanjeni, kako je z zalogo in s tem povezanim časom. Če je izbrani artikel na zalogi, je zraven artikla ikona (napis NA ZALOGI). Če je zraven izbranega artikla oznaka NI NA ZALOGI, natančnega datuma dobave ne moremo določiti. Takšne izdelke je možno naročiti, a je čas dobave, zaradi naročila pri proizvajalcu 14 do 60 dni.

Pregled košarice

Preden se dokončno odločite za potrditev nakupa, lahko na strani spreminjate količino oz. dodajate ali izbrišete artikle iz košarice, tako, da pri artiklu vpišete številko 0 . Na tako urejeni košarici, se vam izpiše račun, z vsemi pripadajočimi popusti (morate biti prijavljeni) in morebitni stroški dostave. Ko ste dokončno zadovoljni z izborom, kliknite na gumb Nadaljuj na zaključek nakupa.

Izbor načina plačila

Plačilo v naši spletni trgovini Aro je možno po povzetju ali po predračunu.

  1. z gotovino ob prevzemu*
  2.  z nakazilom na račun podjetja Aro po ponudbi/predračunu**, vendar mora kupec v tem primeru s plačilom počakati na izdajo predračuna, da podjetje Aro preveri stanje zalog naročenih artiklov, v najkrajšem možnem času na vaš e-naslov pošljemo predračun, z vsemi potrebnimi podatki za realiziranje plačila na naš TRR.

*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun podjetja Aro po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja Cena.
**Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave. Po prejetem nakazilu na TRR račun podjetja Aro, naročene artikle pošljemo.

Izdaja računa

Podjetje Aro v dostavnem paketu naročenih artiklov kupcu pošlje tudi  izpisan račun in v skrajnem primeru pa kupcu pošlje račun v pdf formatu na e-naslov kupca. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu.
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Cene

Kjer je ob artiklu izpisana samo ena cena, pomeni, da artikel nima nižje cene. Kadar pa je pri artiklu cena prečrtana, pomeni, da kupci spletne trgovine Aro artikel kupijo po znižani ceni.
Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo.
Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.

Koda za popust
Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Aro in je časovno omejena. Aktivno kodo za popust najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih.
V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, a naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen.

Uporaba kode za popust:
Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
Spodaj pod artikli je polje "vnesite kodo kupona" , kliknite nanj in v polje vpišite kodo za popust in vnos potrdite s klikom na gumb OK.
Za nakup enega artikla je možno uveljaviti le eno kodo za popust.
Ko vpišete kode za popust, se vrednost kod za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila v zadnjem koraku – Povzetek naročil. Popust na prevozne stroške ni mogoč. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
Koda za popust je enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.
Kombinacija različnih oblik ugodnosti (koda za popust, promocijska koda in bonus) znotraj istega naročila ni mogoča.

Postopek obveščanja o nakupu

Naročilo je zaključeno
Podjetje Aro v dogovorjenem roku ( razen v izrednih primerih - dopusti, bolniške,...)artikel pripravi , odpošlje in o tem dostavna služba po elektronski pošti ali SMS sporočilu obvesti kupca.
V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko 045120838 ali po e-mailu na naslov info@aro.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-mailu.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga, podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe.  Potrošniku za odstop ni potrebno navesti razlog.
Aro.do.o. se obvezuje, da bo potrošniku  (ki je v predvidenem roku 14 dni, odstopil od pogodbe o nakupu), opravil vračilo že vplačanih sredstev ( z odšteto poštnino)  takoj, ko je to mogoče oz. najpozneje v 14 dni od prejetega sporočila o odstopu. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@aro.si.
Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo tu. ( Obrazec Odstop od pogodbe – vračilo v 14 dneh )

Potrošnik , ki odstopa od pogodbe plača tudi strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.
Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:

za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
pri nakupu hrane za male živali, v kolikor je embalaža odprta ali poškodovana;
blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;

Vračilo opravljenih vplačil brez stroška dostave (dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne uporabniku.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov  zakon o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Kakšen je postopek vračil
Artikle lahko vrnete na dva načina:
Vračilo v prevzemnem mestu
Artikel, ki ga želite vrniti lahko prinesete v naše zoo trgovine, zraven obvezno prinesite račun in izpolnjen obrazec za vračilo artikla, ki ga najdete tukaj Obrazec Odstop od pogodbe – vračilo v 14 dneh
Prevzemna mesta:
Aro d.o.o. Spodnji trg 36 4220 Škofja Loka 04/51-20-838
Aro d.o.o.Mercator center Jesenice Spodnji PLavž 5 4270 Jesenice 04/58-31-187

Artikle pošljite na naslov:
Aro d.o.o.
Spodnji trg 36
4220 Škofja Loka

Izpolnite obrazec za vračila artiklov, ki je vir vseh informacij, ki jih potrebujemo za izvedbo vračila.
Priložite kopijo računa za artikel, ki ga vračate.
Artikel pripravite za transport. Artikel pred predajo prevozniku ustrezno zaščitite. Artikel morate zaščititi z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko artikel zaščiti enako kot ga je originalna embalaža, da bi se izognili poškodbam pri prevozu. Ne pozabite priložiti obrazca s podatki in kopije računa.

Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Obrazec za vračilo artikla v garancijo se nahaja Obrazec za vračilo artikla v garancijo

Plačilo

Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom uporabniku, kako odstopiti od nakupa in kako izdelke vrniti.
Uporabnik plača naročeno blago po predračunu na TRR ponudnika ali po povzetju.

Dobavni rok

1 – 2 delovna dneva (ali kakšen dan več), če je izbrani artikel na zalogi, v nasprotnem primeru kupca obvestimo po telefonu ali e-pošti kdaj bo izdelek na voljo.
Za izdelke na zalogi je dobava blaga 1-2 delovna dneva v ostalih primerih pa do 15 dni ( razen v izrednih primerih , kot so dopust ali bolniške,...). Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi je dobavni rok do 15 dni po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali po telefonu.
Če naročilo prispe od ponedeljka do četrtka do 12. ure, se dostava izvrši naslednji dan, ali v roku 3 delovnih dneh. Če naročilo prispe v petek do 12:00 ure, se dostava izvrši v ponedeljek.
Če prispe naročilo v soboto ali nedeljo, je dostava izvršena v torek.

Dostava

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.
Dostava naročenih izdelkov v delovnem tednu poteka od ponedeljka do petka in je takšna kot je razvidno zgoraj.
Za dostavo naročil uporabljamo dostavljalce paketne pošte. Naročene izdelke vam dostavijo na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo. Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času.
V primerih, ko naročnikova stalna prisotnost na naslovu dostave naročenega blaga ni zagotovljena, mora naročnik ponudniku hkrati z naročilom po e-pošti info@aro.si, sporočiti tudi dneve svoje odsotnosti, ko naročenih artiklov ne more prevzeti.

Veljavnost ponudbe

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene vsebujejo DDV. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodega obvestila.

Ponudba artiklov
Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba podjetja Aro ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Artikli v zavihku "Razprodaja" ima znižano ceno glede na spletno ceno, ki velja do odprodaje zalog tega artikla. Odstotek znižanja je naveden ob artiklu.
Artikel z oznako "Ni na zalogi" trenutno ni dobavljiv. To pomeni, da ni na zalogi niti pri dobavitelju.
Artikel z oznako "Ugodna cena" kupcu omogoča nakup artikla po posebej ugodni ceni .

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Komunikacija

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.

Arhiviranje pogodb

Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena pri podjetju Aro d.o.o., Spodnji trg 36, 4220 Škofja Loka. Na željo potrošnika pogodbo pošljemo preko elektronkske pošte v elektronski obliki.

Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
  • pošiljatelj mora biti jasno razviden
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
  • željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati

Pritožbe in spori

Ponudnik Aro spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik Aro se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s prodajalcem Aro lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 04 51-20-838 ali po elektronski pošti na info@aro.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@aro.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik Aro se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si podjetje Aro prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi Aro d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Podjetje Aro, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali vrne plačani znesek.

Kdaj je napaka stvarna?

Kadar:
artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tu

Obrazec za vračilo artikla za uveljavljanje stvarne napake

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Pri stvarni napaki podjetje Aro d.o.o. potrošnikom v roku 8 dneh poda odgovor o napaki, ko je napaka sporna,ko pa napaka ni sporna potrošniku podjetje Aro d.o.o. v 8 dneh ugodi in mu artikel zamenja ali mu vrne kupnino.

Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnave garancije ali stvarne napake
Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupec prevzame artikel na prevzemnem mestu, na katerem ga je osebno izročil prodajalcu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo.
Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem artikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.
Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo prodajalcu na naslovu Aro d.o.o. Spodnji trg 36 4220 Škofja Loka. Prodajalec hrani artikel do poteka 6 mesecev od dneva obvestila.
Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec artikel proda in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. Prodajalec 15 dni pred iztekom 6 mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji artikla, po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca.

Dostava
Naši pogodbeni partnerji za dostavo pošiljk na območju Slovenije sta GLS in DPD, vendar si podjetje Aro pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.

Izjava o uporabi in varovanju osebnih podatkov

Privolitev potrošnika za shranjevanje in uporabo osebnih podatkov: Uporabnik – potrošnik z registracijo – prijavo v spletni trgovini www.aro.si ,  podjetju Aro d.o.o., Spodnji trg 36, 4220 Škofja Loka, dovoljuje uvrstiti posredovane podatke  v register kupcev. Uporabnik dovoljuje uporabo osebnih podatkov, izključno le za realizacijo naročil in za informiranje potrošnika.

Izjava ponudnika o uporabi in shranjevanju osebnih podatkov: Podatke potrošnika, ki bodo posredovani podjetju Aro d.o.o.. preko spleta www.aro.si, bodo uvrščeni v register registriranih uporabnikov. Podatke zbiramo izključno za uspešno izvajanje naročenih storitev (naročila, faktura, dostava), in obveščanje potrošnika o novostih na naši spletni  trgovini. Podatki potrošnikov so namenjeni izključno poslovanju spletne trgovine in jih firma Aro d.o.o., ne bo posredovala tretjim osebam ali jih uporabila v druge namene.

Pridobljene pogodbe o nakupu in potrošnikovi podatki bodo shranjeni v računalniški datoteki. V računalniške datoteke, kjer so shranjene pogodbe in osebni podatki potrošnikov,  je dostop omogočen le z vpisom pravilnega gesla (mesečno ali po potrebi se menja). Dostop do shranjenih podatkov potrošnikov, je dovoljen izključno le pooblaščenim osebam firme, katerih delovna obveznost je delo na spletni trgovini www.aro.si. Podjetje Aro d.o.o. se zaveda odgovornosti in obveznosti o varovanju osebnih podatkov potrošnikov. Zaposleni, ki imajo dostop do podatkov potrošnikov, so seznanjeni in se zavedajo tajnosti in pomena varovanja osebnih podatkov.

Izjemno razkritje osebnih podatkov

Podatki, ki jih podjetje Aro d.o.o. zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če tako določa zakon o varovanju osebnih podatkov ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi.

Pogoji prijave na e-novice

Sorodne objave

30-let ARO-ta

05.04.22
ARO d.o.o. Trgovine za male živali in Spletna trgovina, je družinsko podjetje zaljubljencev v male hišne živali, ki je ena izmed prvih tovrstnih trgovin v Sloveniji. Lahko rečem, na začetku davnega 1992 leta (13.3.1992), smo se dogovorno odločili in ustanovili lastno podjetje in trgovino za male živali v Škofji Loki. Odločitev za ustanovitev podjetja ARO je bila tesno povezana z naslednjimi dejavniki...
Preberi več

Digitalna transformacija podjetja Aro

05.02.22
V današnjem digitalno povezanem svetu je digitalna transformacija ključnega pomena za podjetja, ki želijo ostati konkurenčna in zadovoljiti pričakovanja sodobnih potrošnikov. Trgovina za male živali Aro je to prepoznala in se odločila za celovito digitalno preobrazbo, s čimer izboljšuje svojo ponudbo ter povečuje zadovoljstvo strank. Eden od glavnih ciljev digitalne transformacije trgovine "Aro" je bil […]
Preberi več

Izjava o varovanju osebnih podatkov

16.12.18
Izjava o varovanju osebnih podatkov Podjetje Aro d.o.o., ki upravlja spletno trgovino www.aro.si se pri svojem poslovanju zavzema za korektno uporabo osebnih podatkov. V skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov je podjetje zavezano k varovanju osebnih podatkov uporabnikov spletne trgovine. Podjetje Aro d.o.o. za potrebe poslovanja spletne trgovine www.aro.si naslednje podatke uporabnikov: ime in priimek […]
Preberi več

Dostava

16.12.18
Dostava - Način dostave izberete sami ob naročilu. Za nas pakete dostavljata GLS in DPD, ki večino paketov dostavijo že naslednji delovni dan (če je artikel na zalogi) po obvestilu o odpremi. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na vaši najbližji pošti ali GLS paketomatu. Artikli gredo na pot v […]
Preberi več

Kdo smo?

16.12.18
Smo Aro družinsko podjetje specializiranih trgovin za male živali. Aro (2 fizični trgovini Škofja Loka in Jesenice in spletna trgovina) s hrano. Opremo in sredstvi za nego malih živali ter akvaristiko. Na voljo vam je vse za vašega psa, mačko, ptice, glodalce in akvarije. Pri nas najdete tako izjemno pestro ponudbo različnih, priznanih in kvalitetnih znamk opreme. Sredstev za nego malih […]
Preberi več

Kje nas najdete?

16.12.18
Kje nas najdete ? Prišli ste na naš naslov spletne trgovine Aro, a kje nas najdete in spoznate tudi v resničnem življenju? Smo ponosni lastniki 2 trgovinici na Gorenjskem in sicer v Škofji Loki na Spodnjem trgu 36, Škofja Loka in na Jesenicah ter na Jesenicah v Supernova centru Spodnji plavž 5, Jesenice. Resda sta trgovinici […]
Preberi več

Aro – Škofja Loka
Tel: 04/51-20-838
E-mail: info@aro.si
Pon – Pet 8-19h; Sob 8-12h

Aro – Jesenice
Tel:04/58-31-187
E-mail: info-jesenice@aro.si
Pon – Sob 9-17h

crossmenuchevron-down